IAB Finlandin hybriditilaisuus Finnkinon tiloissa Helsingissä

Asiakas:

IAB Finland

Taustatietoa tapahtumasta

IAB on digimainonnan ja -markkinoinnin yhteisö, joka tarjoaa jäsenilleen tietoa tapahtumien, koulutusten ja työryhmien kautta. Se tarjoaa jäsenilleen näkyvyyttä, mahdollisuuksia oman osaamisen ja asiantuntijuuden vahvistamiseen, markkinatietoa sekä kanavan vaikuttaa digimarkkinan tulevaisuuteen.

IAB järjestää useita tapahtumia kohderyhmälleen käsitellen ajankohtaisia aiheita.

Tuotannon lähtötilanne

IAB Finland etsi teknistä kumppania kaikkiin vuonna 2024 Finnkinolla järjestettäviin tapahtumiinsa. Toimiessamme tiiviisti yhteistyössä Finnkinon kanssa, IAB päätyi valitsemaan kumppanikseen Scene Artsin.

Maaliskuussa järjestettävässä, vuoden ensimmäisessä seminaarissa pureuduttaisiin ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen evästeettömässä maailmassa.

Seminaarissa kuultaisiin arvokkaita näkökulmia ja käytännön neuvoja siitä, kuinka mainostajat ja julkaisijat voivat sopeuttaa strategioitaan ja hyödyntää uusia teknologioita menestyksekkäästi evästeettömässä ympäristössä.

Ratkaisumme

Toteutuksemme sisälsi:

  • Livestriimauksen Vimeoon kahdella kameralla
  • Mikitykset ja audiotuotanto striimiin ja tapahtumatilaan
  • Finnkinon AV-laitteiston hyödyntämisen
  • Presentaatiotekniikan (puhujatukimonitori, klikkeri ja presentaatioiden pyörittäminen)
  • Presentaatioiden näyttämisen lähetyksessä
  • Tallenteen
  • Teknisen tuotannon